24 Aralık 2013 Salı

Britney Spears itiraf ...

1224_britney_spears_article_tmz
o geri onu "Ben U için bir Slave değilim" gün olması için kullanılan tam cinsel dinamo değil ... ancak 32 yaşındaki hâlâ aşağı almak için SEVİYOR. diyor .... Spears onu belgesel için bir röportaj sırasında birleşmede aşkını itiraf etti, "Ben Britney Jean Am" diyerek "Ben 20 yaşındayım ve ben 50 gibiyim o bazen ben gibi hissediyorum seks seviyorum. Ben seks harika olduğunu düşünüyorum ... ama şimdi ben yaşlıyım bu konuda biraz farklı hissediyorum. Bazen hissediyorum." Britney onu cinsellik aşağı sesi isteyen hakkında çok açık sözlü olmuştur dikkate alınarak, ilginç bir yorum bulunuyor. O son zamanlarda onu müzik videoları çok cinsel itiliyor ve "Britney Jean" doc, o onu en çok cinsel ücret konser performansları. Arkasında olduğunu ima dedi Yine, Britney 'dandik hepsi hakkında ısrar ediyor ... böylece, David Lucado tebrikler.

Re

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder